X

OriengeTS : Συμβόλαια Υποστήριξης

Η OriengeTS ως εξειδικευμένη εταιρία πληροφορικής υλοποιεί και παρέχει Συμβόλαια Υποστήριξης βάση των ιδιαίτερων αναγκών σας
ή ακόμα και ως Σύμβαση Έργου. Η υλοποίηση μπορεί να περιλαμβάνει συγκεκριμένους όρους που αφορούν χρόνους ανταπόκρισης
και επίλυσης βλαβών, κάλυψη εργασίας και ανταλλακτικών, ενδεχόμενη πανελλήνια κάλυψη αλλά και άλλους όρους που κατόπιν
συμφωνίας μπορεί να επιθυμείτε να σας καλύψουμε.


Τα συμβόλαια Υποστήριξης διακρίνονται σε:

Τεχνική Υποστήριξη

Καλύπτει τη συντήρηση και επισκευή εξοπλισμού στις εγκαταστάσεις σας ή στο χώρο μας. Οι χρόνοι ανταπόκρισης ποικίλουν ανάλογα με τη σύμβαση, από 2 ώρες έως 24 ώρες (next business day) ή ακόμα και 48 ώρες. Πραγματοποιούνται σε εργάσιμες ημέρες και ώρες ή και σε 365x7x24, ανάλογα πάντα τον τύπο συμβολαίου.

Τηλεφωνική Υποστήριξη

Περιλαμβάνει υποστήριξη για βλάβες και αναβαθμίσεις συστημάτων από εξειδικευμένους τεχνικούς. Στην OriengeTS εξυπηρετούμε τηλεφωνικά όλους τους πελάτες (εκτός και εντός συμβολαίων) με μέσο χρόνο ανταπόκρισης μικρότερο από 2 ώρες. Το συμβόλαιο εξασφαλίζει άμεση προτεραιότητα στην κλήση σας και ανταπόκριση στους χρόνους που ορίζει το συμβόλαιο σας.

Απομακρυσμένη Επέμβαση

Η σύμβαση αυτή εξασφαλίζει την υποστήριξη σας χωρίς την αναγκαία παρουσία του προσωπικού μας στο χώρο σας. Η απομακρυσμένη επέμβαση είναι άμεση σε χρόνους ανταπόκρισης και εφαρμόζεται σε λύσεις τηλεφωνίας Voip, σε λύσεις εστίασης καθώς και σε υπηρεσίες ψηφιοποίησης και διαχείρισης εγγράφων.

Προαγορά Χρόνου

Η OriengeTS ανταποκρινόμενη στην αυξανόμενη τάση και ανάγκη της αγοράς για εξωτερική ανάθεση των υπηρεσιών ΙΤ δημιούργησε πακέτα προαγοράς χρόνου τεχνικής υποστήριξης τα οποία μπορείτε ν’ αναλώνετε όποτε πραγματικά χρειάζεστε. Η ευελιξία αυτή προσφέρει στην εταιρεία σας σημαντική μείωση του κόστους για υπηρεσίες ΙΤ. Υπάρχουν διαφορετικά πακέτα προαγοράς ωρών ανάλογα με το επίπεδο των εργασιών που απαιτείται (junior/Senior/Expert). Εξασφαλίζετε ανταπόκριση από τεχνικό σε 4 ώρες ή την επόμενη μέρα ανάλογα με το συμβόλαιο που έχετε ζητήσει και με προνομιακές τιμές. Στο τέλος κάθε μήνα ενημερώνεστε με report για τη χρήση του πακέτου σας και τον υπολειπόμενο διαθέσιμο χρόνο.

Επικοινωνία

Η ORIENGETS ιδρύθηκε με σκοπό την υποστήριξη service των σύγχρονων αναγκών στη νέα ψηφιακή εποχή. Στόχος μας είναι η υποστήριξη σύγχρονων και εξειδικευμένων λύσεων στο χώρο της τεχνολογίας και της πληροφορικής...
Περισσότερα >>

  • Κατεχάκη 3, Νέα Ξυλάδικα, Θεσσαλονίκη, 546 27
  • Τηλέφωνο : (+30) 2310 510423
  • Τηλέφωνο : (+30) 2310 510423
  • Email : info@oriengets.gr
Φόρμα Επικοινωνίας