X

OriengeTS : Service OKI - Τεχνική Υποστήριξη στη Θεσσαλονίκη

H

ORIENGEΤS

ξεκίνησε την δραστηριότητα της μόλις το 2012 από μια μικρή ομάδα έμπειρων ανθρώπων με πολύχρονη εμπειρία στον χώρο της υποστήριξης
προϊόντων εκτύπωσης και σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα μεγάλωσε και εξελίχθηκε σε μια καθετοποιημένη εταιρία ικανοποίησης αναγκών
προστιθέμενης αξίας για την νέα ψηφιακή εποχή μεγάλων και μικρομεσαίων επιχειρήσεων του νομού Θεσσαλονίκης.

 

 

Η ακαδημαϊκή εμπειρία σε συνδυασμό με τις πιστοποιήσεις και την συνεχή εκπαίδευση των μηχανικών πληροφορικής της OriengeTS διασφαλίζουν την μετάβαση των επιχειρήσεων στο νέο ψηφιακό περιβάλλον εφαρμόζοντας σύγχρονες, απρόσκοπτες και ασφαλείς λύσεις.

Ταυτόχρονα μέσω στρατηγικών συνεργασιών η OriengeTS παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υποστήριξης και επιδιόρθωσης βλαβών στον χώρο του πελάτη σε ολόκληρη την Βόρειο Ελλάδα. Η OriengeTS είναι ιδιαίτερα υπερήφανη που μπορεί και παρέχει 365 ημέρες τον χρόνο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 24 ώρες καθημερινά, υποστήριξη κρίσιμων συστημάτων με χρόνο απόκρισης έως και 4 μόνον ώρες από την αναγγελία της βλάβης!

Παράλληλα διαθέτει πλήρες και οργανωμένο in house service υποστήριξης και επισκευής μηχανημάτων Oki, συστημάτων POS Posiflex, φορολογικών μηχανισμών Casio, φωτοαντιγραφικών Sharp & Toshiba, βιντεοπροβολέων Benq, scanners Kodak & Microtec, plotters Summa αλλά και τμήμα ανταλλακτικών όπως και αναλωσίμων.

 

 

 

Επιδίωξη της OriengeTS είναι να ξεχωρίζει και να είναι σημείο αναφοράς για υψηλού επιπέδου υπηρεσίες
με άξονες την βέλτιστη αποτελεσματικότητα και την μέγιστη απόδοση.

 

 

Επικοινωνία

Η ORIENGETS ιδρύθηκε με σκοπό την υποστήριξη service των σύγχρονων αναγκών στη νέα ψηφιακή εποχή. Στόχος μας είναι η υποστήριξη σύγχρονων και εξειδικευμένων λύσεων στο χώρο της τεχνολογίας και της πληροφορικής...
Περισσότερα >>

  • Κατεχάκη 3, Νέα Ξυλάδικα, Θεσσαλονίκη, 546 27
  • Τηλέφωνο : (+30) 2310 510423
  • Τηλέφωνο : (+30) 2310 510423
  • Email : info@oriengets.gr
Φόρμα Επικοινωνίας